آموزش رایگان میکس مدیا

هنر میکس مدیا

میکس مدیا چیست و چه کاربردی دارد؟

هنر میکس مدیا چیست؟

هنر میکس مدیا یا نقاشی میکس مدیا یکی از هنرهای فوق‌العاده جذابه که علاوه بر گستردگی انعطاف‌پذیر هم هستش. این نوع سبک از ادغام یک یا چند رشته و تکنیک هنری، از طراحی و نقاشی گرفته تا ترکیب متریال‌های مختلفی مثل منجق‌های ریز و درست رو در بر بگیره. توی هنرهای بصری، این لغت به اثری هنری که بیش از یک رسانه رو در بر میگیره، گفته میشه. مثلا تصویری که شامل رنگ‌های اکرلیک، ورق طلا و موارد دیگه هستش میتونه میکس مدیا نامیده بشه. درنتیجه این کلمه برای اون دسته از آثار بصری که بیش از یک نوع رسانه هنری را منعکس میکنن، مناسبه.

هنر میکس مدیا چیست؟

آموزش میکس مدیا چهره را از کجا شروع کنیم؟

Mixed-media:

میکس مدیا، یه دسته هنری وسیع و اما تاحدی پیچیده هستش که کارهای هنری را میتونیم توی دلش قرار بدیم. گاهی کلمه میکس مدیا (Mixed-media) را با لغت مولتی مدیا یا چند رسانه‌ای (Multimedia) اشتباه گرفته میشه. مولتی مدیا مجموعه‌ای از کارهایی به شکل هنریه که در اون عناصری مثل صدا، ویدیو و نمایش با همدیگه ترکیب میشن.

اما میکس مدیا به کارهای هنری گفته میشه که برای خلق کار هنری از ابزارهای متفاوت و متنوعی استفاده میشه و هنرهایی که توی این دسته قرار میگیره شامل نقاشی‌ها که در اون ترکیبی از اکرلیک و رنگ روغن استفاده میشه و همچنین آثاری که توی اون اشیاء و وسایلی مثل پارچه‌ها، ورق طلا، روزنامه، رنگ و ابزارهایی که توی خرازی‌ها موجوده بدون تغییر در شکل اونها مورد استفاده قرار میگیرن و بعد از ترکیب باهم کارهای هنری بزرگی رو خلق میکنن.

میکس مدیا یکی از تکنیک‌های پرطرفدار هنرمندان هستش که البته گاهاً در زبان عام به عنوان نقاشی مدرن یا دکوراتیو از اون یاد میشه. طراحانی که فتوشاپ رو به صورت حرفه‌ای کار میکنن با ترکیب عکس‌های مختلف، شعر، نوشته، پرتره و … میتونن طرح‌های فوق‌العاده عالی‌ای رو خلق کنن که به این طرح‌ها هم میکس مدیا گفته میشه.

تابلوهای هنری میکس مدیا

توی تابلوهای میکس مدیا، هنرمندان و نقاشان از تموم ظرافت‌ها و خلاقیت‌های هنری استفاده می‌کنن و با تلفیق سبک‌های هنری با همدیگه اثری چندبعدی رو خلق کرده طوریکه بیننده با هر بار نگاه به تابلو یک تجربه جدید و جذاب رو تجربه و جزئیات جدیدی رو کشف میکنه. این چندبعدی‌بودن کار هنری یک تجربه بصری بی‌نظیر ایجاد می‌کنه که از هماهنگی رنگ، ترکیب فرم و استفاده از الگوها و بافت‌های مختلف بهره می‌بره. از طرف دیگه این تابلوها پیام‌ها و احساسات مختلفی را هم به نمایش میذارن و هم باعث میشن که بیننده ساعت‌ها به تفکر و تأمل فرو بره. یعنی باعث میشه که تماشاگر به دنیایی از زیبایی‌ها و ابتکارات هنری پا بذاره.

 پیشینه میکس مدیا

این لغت از دوره پسا مدرنیته هنری توی قرن بیستم مورد استفاده قرار گرفته و بعضی از هنرمندان مشهور این سبک زیبای هنری شامل مکس اِرنست، اِدگار دگا، مارسل دوشامپ، پاول کِلی، پابلو پیکاسو و مَن رِی میشن که این هنرمندان که هرکدوم توی عصرهای مختلفی فهالیت میکردن در استفاده از رسانه‌های هنری به صورت همزمان  وجه اشتراکاتی داشتن.

برخی از آثار مشهور میکس مدیا شامل موارد زیر هستش:

  • جسم بی‌جان از پیکاسو
  • برهنه آبی رنگ از ماتیسه
  • چه چیزی خانه‌های امروز را متفاوت ساخته از همیلتون
  • صندلی ساخته شده از نی پیکاسو

توی این هنر ما همزمان میتونیم از چندین متریال مختلف استفاده کنیم تا بتونیم اثر جدیدی رو با بافت منحصربه‌فرد و طبق ایده خودمون خلق کنیم و به نوعی میشه گفت دست هنرمندان برای استفاده از ابزارهای مختلف هنری بازه. اما اگه میخواید هنر میکس مدیا رو شروع کنید باید بدونید به چه ابزار و متریالی نیاز دارید و در چه زمینه‌ای میخواید هنرتون رو به اجرا بذارید. چون با توجه به طیف‌های گسترده هنری و ادغام اونها با همدیگه اگه هدفتون مشخص نباشه باعث سردرگمیتون میشه. و بعد از مشخص شدن حیطه فعالیتتون اونوقت به راحتی میتونید ابزار و متریال مورد نیازتون رو تهیه کنید.(آموزش رایگان میکس مدیا)

خرید و قیمت تابلو میکس مدیا عروس

تابلو میکس مدیا چهره عروس

میکس مدیا عروس چیست

قیمت تابلو میکس مدیا عروس

چرا تابلوی میکس مدیا بهترین و عالی‌ترین انتخاب متمایز برای دادن جلوه‌ای مسحور‌کننده به خونه‌هاتون هستش؟

  1. ۱. شما میتونید با یه بودجه مناسب یه تابلوی زنده از عکس خودتون، یا بچه‌هاتون یا مراسماتی مثل عروسی و … داشته باشید و از دیدنش لذت می‌برید
  2. شما ممکنه کلی هزینه بابت آتلیه و جشن عروسی و چاپ عکس داشته باشید و بعدش داخل آلبومی حدود ۱۰ میلیونی بذارید و سالی یه بارم سراغش نرید و همینطوری خاک بخوره؛ درسته؟ ولی یه تابلویی که روی دیوار با تور، تاج، دسته گلی که با سنگ و نوار و … ترئین شده طوریکه انگار واقعیه همیشه جلوی چشمتونه و زنده هستش و همیشه تداعی کننده خاطرات خوش براتونه.
  3. دکور خونتون رو کلی زیبا میکنه و تأثیر عالی روی روحیه‌تون میذاره.
  4. حتی میتونید دسته گل یا سایر اجزای عکس رو به رنگ و شکل دیگه انتخاب کنید که برای شما کار بشه. مثلاً اگه سرویس شما طلاییه و دوس داشتین رنگ نقره‌ای بود همون براتون کار میشه. یا دسته گل و تاج رو میتونید تغییر بدین.
  5. این تابلو خاص شما هستش یعنی با نظرات و ایده شما تغییرات اعمال میشه حتی میتونید شعر دلخواهتون رو انتخاب و روی عکس یا کنار عکس براتون چاپ بشه. و موارد دیگه.

خرید تابلو میکس مدیا مدل بانو اعظم

یکی از اثرهای هنری خاص و منحصربه فرد میکس مدیا  “بانوی اعظم” است. ایده انتخاب نام برمیگرده به گردنبند و گوشواره بانو که مورد استفاده زنان مصری بوده. خدمتتون عرض کنم که خلق این کار فوق‌العاده که عاشق ظرافت و تمیزیش خواهید شد. جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش بر روی خرید تابلو میکس مدیا کلیک کنید.

4 دیدگاه در “هنر میکس مدیا

  1. مسعود گفت:

    اولین هنر میکس میدیا در کرمانشاه 😍

    1. پویا مرادی گفت:

      در فروشگاه اینترنتی آراکو آرت: میتونی بهترین و خاص ترین تابلوهای میکس مدیا رو واسه ی خونه یا محل کار سفارش بدی خیالت هم از نظر کیفیت و قیمت راحت باشه. دو نمونه تابلو میکس مدیا عروس و میکس مدیا بانو در سایت arakoart.com معرفی شده و به زودی نمونه های بیشتری معرفی خواهند شد. همچنین هنردوستان تابلو میکس مدیا می توانند کدتخفیف فیلم آموزش میکس مدیا را در شبکه های اجتماعی آپارات و اینستاگرام آراکوآرت مشاهده نمایند.

  2. فائزه گفت:

    میکس مدیا یعنی تجلی هنر یک ایرانی…
    بسیار با ارزش🥰😍🌹

    1. ممنون از دیدگاه خوب شما در سایت آراکو آرت. در تکمیل کامنت شما کاربر عزیز باید عرض کنم که میکس مدیا به معنای ترکیب چندین رسانه مختلف از جمله تصویر، صدا، متن و ویدیو است که توانایی ایجاد تجربه‌ی چندحسی برای مخاطب را دارد. این نوع محتواها می‌توانند جذابیت و تنوع بیشتری به محتوا اضافه کنند و کاربران را جذب کنند.

نظرات بسته شده است.